HELIUM

hellllu!

nu ska jag berätta en otrevlig sak som hände imorse! när jag vaknade iallafall så skulle jag gå ut ur mitt rum, MEN... det gick inte! för på kvällen så hade linnéa dragit ur handtaget från dörren för att matilda var så dryg och skulle gå in där hela tiden. ah, och sen så var det bara ena handtaget på utsidan som satt i, men inte på insidan... smart... och dörren var liksom helt stängd så man kunde inte göra något. så jag väckte linnéa och frågade hur jag skulle få upp dörren eller om det andra handtaget var i rummet, men hon visste inte. det låg nämligen på hyllan utanför rummet -.- ja, så jag försökte väl vrida på den lilla grejen som var från handtaget utifrån, men det gick inte. haha, och sen skulle jag försöka va bra och öppna med ett kreditkort XD och jag kan då säga att det inte gick så bra som på filmer^^ men sen kom jag på att jag hade massa nagelgrejer som man gör fransk manikyr och sånt med, och då hittade jag världens bästa sak som fick upp dörren utan problem :'D jag är ju bara för bäst! haha! alltså, jag ringde till både mamma & pappa på övervåningen, men bådas mobiler var avstängda, och jag ville inte ringa på vanliga telefonen ifall den skulle väcka de små. haha, vilken dramatisk morgon XD

i skolan idag iallafall på no;n så fick vi dra in helium från ballonger :'D det var fan asroligt! man lät som små töntar XD vi fick två ballonger var med helium att dra in och prata konstigt med, och en som vi fick ta hem med helium, men, när man kom ut i minusgraderna så krympte den :o så jag fick lov att dra slut på den :A

jaja, men nu ska jag kolla vidare, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback