HELLO 2010

hello 2010!

nyårsafton igår var jättebra! vi åt supergod mat och hade det väldigt lugnt ändå.
vi åt toastskagen/krutonger till förrätt. älgstek, potatisgratäng (<3), sallad, gelé
till varmrätt och pannacotta med hallon & blåbär till efterrätt (y) yummy! sen när
vi hade ätit och sånt så kollade några på tv och några spelade kort (: sen innan
tolvslaget så gick vi ut och hade cider och skålade i och smällde några raketer,
mysigt! vi såg massor av "khom loys", typ som "ljusballonger" som folk skickade
upp i luften, det var jättefint (: sen stod jag, matilda & mormor kvar ute en stund
och pratade, och efter det så gick vi in och kollade på "mr. & mrs. smith" som
gick på ettan. och när den var slut så var jag jättetrött! så då var det bara att gå
och lägga sej på den stenhårda madrassen i rummet uppe.. (jag & linnéa sover
på madrass nu för att mormor & janne skulle låna våra sängar tills idag).

ja, sen idag så vaknade jag väl runt tolv tror jag, och sen har jag inte gjort så
mycket mer än att spela "trebello" med mormor, janne & linnéa (: haha, men jag
förlorade med -20 poäng XD och linnéa vann :A

nu ska jag gå och äta och umgås med främmandet innan dom åker hem igen.
ha det bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback