KALLT

go' kväll bloggen (:

nu är jag ganska trött och ska snart gå och lägga mig.. inte för att jag säkert kommer somna på länge, men ändå...jag ska nog fortsätta läsa "flickan som lekte med elden" som jag gjorde för en stund sen innan jag gick och tog bort mitt smink & borstade tänderna och sånt (;

evelina sa till mig idag att hon ville knäppa kort med mig i morgon :'D då blev jag glad, det är inte ofta det är hon som kommer och säger att hon vill (: men då iallafall vill jag vara ute och knäppa kort. dels för att det blir bättre ljus och så har hon inte varit ute och knäppt kort på vintern förut. men vi får se om det blir så för det är väääligt kallt ute, runt 25 minus! och det är inte så bra, inte bara för att det blir kallt att vara ute, utan också för att värmen fungerar inte i lägenheten nu ;/ så det var typ bara 15 grader här inne i morse :o usch! men nu har vi iallafall tagit hit ett element som vi hade i friggeboden när vi bodde i rot och en fläkt typ som blåser värme? och så eldar vi, så nu är det iallafall normalstemperatur här inne (;

jag tidigare idag (:


nä, nu ska jag bara kolla till farmville ^^ och sen blir sängen, go' natt ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback