LYCKAD DAG

hejhej mitt i nattem (;

nu sitter jag i vällingby och ska snart gå och lägga mig, jag är astrött! idag har det varit en jobbig dag.. men jag kan iallafall berätta det som hänt (y) först så slutade jag skolan vid 12, fast kom inte hem förrän vid halv 1, och då skulle jag bara äta och packa klart allting för vi skulle åka halv 2 typ. ah, och sen när vi kommer till mora så kommer inte tåget för det var nå fel (?) så vi fick lov att åka buss till borlänge...lagom rolig! men sen fick vi iallafall åka tåg till stockholm, men få fanns det typ inga platser :/ så vi gick väl mellan vagnarna där flera varv och försökte hitta nån plats att sitta som inte var baklänges.. men det gick inte så bra så vi satt oss i restaurangvagnen istället (y) sen när vi kom fram iallafall så var vi hungriga så vi åt på pizzahut! och sen, utan att jag märkte det, så tappade jag min mobil :o så det var nån tåggrej som hade hittat den och lämnat in den på nåt hittegodsgrejs ^^ så den ska vi hämta imorgon... lyckad dag, huh? men nu ska jag iallafall gå och lägga mig, så vi hörs i morgon! godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback