NEW MOON IN MY HEART

hejj (;

idag vaknade jag väl vid 11. jag kollade nästan klart på new moon igår, (alltså gud vad jag älskar filmen...eller iallafall två av skådespelarna ;P) men när det typ var tio minuter kvar bara så höll jag verkligen på att somna, så jag fick lov att lägga mig. så jag kollade klart på den för ett tag sen istället.

ikväll blire filmkväll hemma hos millah för hon fyller år i morgon (:

idag ska jag göra "massa" saker! närå, men det är iallafall 3 saker^^ först så ska jag rensa och vika i min garderob. sen ska jag rensa mitt smink och försöka sortera det så det blir en någorlunda ordning och sist ska jag kanske möblera om i mitt & linnéas rum, jag får panik på det, så jag ska se om det går att ha det på nåt annat sätt (:

men nu ska jag iallafall kolla vidare, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback