ROLIGASTE KVÄLLEN PÅ LÄNGE

go' kväll bloggen (:

nu har jag precis kommit hem från millah (; vi hade asrolig, eller iallafall jag XD vi spelade först buzz, och sen satt vi och dampade och åt glass medans vi försökte få igång en film som tydligen var väldigt invecklat? XD haha! men det var bara för att vi skulle kolla på filmen i playstation 2 och inte i en dvd... jaja, men iallafall, när vi väl hade fått igång filmen så var den asdålig XD ingen fattade nånting? det var typ en blatte som for runt på massa ställen och gjorde saker? så vi stängde av den och spelade GTA istället :'D hahahah! rosa flygande ambulanser är coolast! <3 och att såga i chrysler med motorsåg är också rätt skojj XD hahaha! ja, som sagt, jag har haft väldigt kul ^^

men nu ska jag snart gå och lägga mig, för jag var trött eller nåt när jag var hos millah för alla bara flummade och hade damp XD och så ska vi till wäsa i morgon och åka slalom (y) men ni får ha det bra så hörs vi i morn!


Kommentarer
♥ Skriven av: samantha

mackor med as gott choklad grejjs som man har på och sätter i ugnen :D

det är svin gott :o<3

2010-01-17 @ 10:04:52
URL: http://samanthakkarlsson.blogg.se/
♥ Skriven av: Matilda

Rosa "flygande" brandbilar SOM SPRUTAR VATTEN!!

Det gillas (y)

:'D

2010-01-17 @ 14:46:39
URL: http://mmatildalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback