SPÖKEN

hej!

tidigare idag så var de som bodde här i lägenheten innan oss här och hälsade på lite, och då fick vi veta en grej... att det har eller spökar här fortfarande :o till exempel så var det ingen som kunde sova inne i alex rum, fast varför sa dom inte.. de hade kunnat höra fotsteg eller ljud som om någon rullade spelkulor på golvet... och en gång när hon som bodde här innan skulle gå upp med massa saker så skulle hon låsa ytterdörren innan men hade fulla händerna så hon tänkte hur hon skulle göra, men så plötsligt så vreds låsgrejen om! och den är rätt trög att vrida :o och sen var det dörren upp till matilda, lovisa, evelina & olivias rum... den har varit väääldigt trög att stänga förr, så när dom hade stängt den riktigt så kunde den öppnas jättelätt helt ljudlöst och stanna på exakt samma ställe varje gång :o och sen så har det tydligen dött en flicka här för längesen, och plus att det står en gammal barnsko vid den gamla bakugnen :o "tänk om hon har blivit bränd i bakugnen!?" närå.. men alltså, jag blev nästan lite rädd där ett tag, inte för att jag eller av oss andra har märkt nåt men ändå.. eller jo, mamma har kunnat höra som om nån är på nedervåningen och går om hon sitter hemma uppe vid datorn, fast det bara är hon hemma :s jag har alltid trott på spöken, men har aldrig märkt/hört eller drabbats av nåt, men nu kommer jag säkert bli mer uppmärksam om det :/ usch! jag är inte rädd för spöken så, men det är ändå rätt läskigt...

har ni sett eller hört spöken? eller spökar det hemma hos er?

men nu ska jag iallafall äta, så vi hörs senare!

Kommentarer
♥ Skriven av: elin

Shit vad läskigt!! Jag träffade en kompis på ett läger, hennes mormor eller nått sånt där, hade sagt att det spökar hemma hos henne, typ att en gungstol gungade av sig själv o s v. Sen har jag vart på en väldigt speciell resturang där det fanns en tidningartikel om att det hade spökat där. Det hade tex varit ljust inne i en hiss och på en toalett, där det lät som om någon duschade fast det inte var någon där :S Asså man blir ju lite skraj x)

2010-01-29 @ 17:50:44
♥ Skriven av: Nina

Läskigt :S

I huset där min mamma bor tror jag att det spökar,

när jag bodde där så märkte man flera saker och min syster har sett "något".

2010-01-29 @ 20:41:20
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
♥ Skriven av: Ellen

Hej!Intressant historia! Jag är själv helt övertygad om att jag sett ett spöke och tror stenhårt på allt "övernaturligt" sen dess.

Fast jag tror också att de flesta spöken(och andra väsen)är snälla och inget att vara rädd för.



Ha det gott!

2010-01-29 @ 22:08:51
♥ Skriven av: Nicole

Hemma hos oss spökar det och jag har känt hur någon lagt sig i min säng bredvid mig och sett hur täcket har avformat en kropp när det åker ner lixom och rört vid min axel.. Det har även hänt massa konstiga saker med dörrar osv och alla mina syskon tror att jag är helt pantad. :) Jag vet att det finns spöken och jag är verkligen livrädd för allihop. :)



Har också 9 syskon och måste säga att det är väldans kul att växa upp med många syskon runtomkring sig även om man har lust att mörda dom ibland ;) Ha det bra!

2010-01-30 @ 11:08:27
URL: http://nnicoolle.blogg.se/
♥ Skriven av: elvira

Där jag bodde förut så kunde sterion börja utav av sig själv, sedan så öppnades dörrar och om man var ensam hemma och det var helt tyst så brukade jag kunna höra fotsteg. Bor dock inte där längre nu :)

2010-06-08 @ 16:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback