The Studio

hellu!

nu har vi kommit tillbaks från stan för ett tag sen. vi har varit "modell-för-en-dag" på the studio (y) det var väl rätt kul, men man fick vänta så länge och så blev jag inte helt nöjd med sminket...jag hade kunnat gjort det bättre ;P haha! men iallafall, sen så åt vi mat på K15, och det blev plankstek (; efter det gick vi till wayne's coffee och drack varm choklad med grädde & marschmallows, åt blåbär- och chokladmuffins och mamma drack latte. i morgon ska vi prova att dricka chailatte som alla verkar dricka (; sen gick vi väl runt och kollade lite innan vi skulle gå och hämta min mobil på hittegodset.. MEN, det var stängt och är inte öppet i helgen heller! :o så jag får inte åt mej mobilen förrän i veckan om jag har tur! ååh :@ vad sur jag blir! men så går det om man inte har mobilen i jackan eller nån annan stans där man kan stänga fickan...

här kommer det iallafall några bilder från the studio, jag är inte helt nöjd med bilderna men... jag gillar inte att vara med på kort överhuvudtaget...




nu ska linnéa ha datorn och jag ska hämta min b&j glass (: hörs i morgon!

Kommentarer
♥ Skriven av: Ida

Hur fina kort som helst!! Du är en av dem finaste tjejerna jag sett! Så var nöjd ;)



Kram Ida sthlm

2010-01-23 @ 10:51:58
♥ Skriven av: Elin

Skojar du !? De var ju jätte fina kort, du är ju som en modell !!!!

2010-01-23 @ 11:33:28
♥ Skriven av: Anonym

guuu va fina kort!

2010-01-23 @ 18:47:51
♥ Skriven av: Nick

Ben&Jerry... Gott! Bästa glassen som existerar enligt mig!

2010-02-18 @ 19:51:07
♥ Skriven av: Jennifer [fotoblogg]

översta och understa bilderna blev ju skitsnygga!! :D Ser att du fotat en hel del också, brukar du fotografera? :D

2010-05-06 @ 13:46:02
URL: http://metrobloggen.se/starofusa
♥ Skriven av: SOFIA

Du är riktigt fin Amanda:) den sista bilden bara ääääälskar jag!

2010-08-24 @ 16:40:16
♥ Skriven av: Elina

Du borde absolut andvända dessa asfina kort!! Du tycker som du vill såklart, ;). Men jag älskar dom!

2010-09-24 @ 06:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback