TJUV UNGAR

heeejsan ♥

nu har jag kommit hem från skolan för en stund sen. då var bara lovisa, matilda & malin här, fast matilda sover.. och när hon vaknar ska jag slå henne (kanske) för hon har tagit min 20ing! och det värsta är att hon även ljög när jag frågade om det var hon, och hennes kompis höll med om att det inte var dom :o men egentligen så var det lovisa som hade tagit den ÅT henne, för att hon inte vågade eller nåt, och så har dom sen gått till ica och redan köpt upp den! fyfan! den ska hon betala tillbaka! alltså, visst, en tjuga...kanske överdriver jag, men när jag gick in i mitt rum och såg plånboken så var den öppen och det låg bara en femtiolapp kvar av 84 kronor som jag hade från början.. och sen låg det en tia på golvet och fyra kronor i evelinas plånbok... och problemet är att man inte kan gömma saker nånstans utan att någon tar/hittar det ändå -.-

jaja, nu fick jag skriva av mig lite^^ men nu ska jag spela the sims 2 :'D börjar bli beroende igen...inte bra..

Kommentarer
♥ Skriven av: KAJS VÄRLD ♥

Syskon! ;)

2010-01-18 @ 21:36:13
URL: http://kajs-world.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback