UTVECKLINGSSAMTAL

hejhej!

idag fick jag lov att gå upp till sporthallen ;/ det var kallt! men jag slapp iallafall åka skidor, som jag hade tänkt att vara duktig att vara med på, men sen sa dom att det var för kallt så man fick välja på att åka skidor/vara inne/gå till jonas, så då valde jag att gå.

nu sitter jag i köket och väntar på att klockan ska bli ett, för då ska jag på utvecklingssamtal.. jag är nästan nervös XD det blir nästan lite "läskigt" att få veta vad lärarna tycker om mig, haha! närå, men det ska väl gå bra. jag fick iallafall veta att jag fick VG på engelskaprovet vi hade dagen efter jullovet (; så det är ju en bra sak ^^

men nu ska jag gå och köpa lite grejer till mami, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback