VÄSA

hej bloggen ♥

nu sitter jag i väsa hos farmor & farfar (: vi skulle egentligen ha åkt slalom i wäsabacken, men liften var trasig :/ men det var ändå "rätt" bra, för då slapp jag knäppa kort till liftkorten ;P och anledningen till att jag inte vill det är att jag inte har nå smink XD haha! så det får bli en annan gång (;

igår kan jag säga att det blev inte mycket gjort utav det jag skulle.. snarare så blev ingenting gjort! så jag ska försöka göra det idag istället när vi kommer hem. anledningen till att vi är här i väsa är förresten för att vi ska äta souwattn' (stavning? haha).

jao... men nu vet jag faktiskt inte så mycket mer att skriva, så vi hörs senare!

eller jo, en grej till. angående min design & header... den ser ut så bara för att den jag hade innan var så j*vla ful alltså, jag fick panik på den, och sen när jag skulle försöka sätta in en annan så länge så gick det inte? men jag ska fixa en ny helt och hållet sen efter att vi har varit i stockholm (; så tills dess får det se ut såhär ^^


Kommentarer
♥ Skriven av: lisa

kan inte du göra videoinlägg ?:)

din blogg är bäst

2010-01-17 @ 16:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback