Avreagera sig?

Hej!

Alltså gud vad det här sommarlovet suger! Fyfan, det händer inte ett skit! Jag kommer vara här i Älvdalen hela sommarlovet, hur kul är det på en skala? Inte mycket va? Jag har 3 dagar av 6 veckor planerade, TRE DAGAR! Det här sommarlovet är det sämsta hittills! Förra var bäst! Men det här är ju så dåligt att jag faktiskt längtar tills skolan börjar. Jag kan lika gärna fortsätta att sova bort dagarna som jag brukar och hoppas att det blir augusti snart så det händer nånting här. Jag menar, jag har badat en gång i år, och det var i älven. Men iallafall, här är min lista på planerade saker:

*Diggiloo - på lördag
*Musik & Motorfestivalen - 2 dagar i augusti

Det här är listan på saker jag vill göra, men som inte kommer hända:

*Åka till Stockholm och gå på Grönan
*Åka till Göteborg och gå på Liseberg
*Åka och shoppa nånstans
*Gå på coz i Borlänge
*Boggberg (fast det ska jag nog kanske ändå)
*Åka till Mellbystrand (tjoho, kommer INTE hända)
*Överhuvudtaget komma bort från Älvdalen hade varit bra!

Kul liv, huh?

Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

Du kan ju åka till classic car week i rättvik veckan för motor o musik

2010-07-15 @ 22:22:43
♥ Skriven av: Tina

Jag vet att du har tråkigt, men det blir ju inte bättre av att du sover bort hela dagarna och är uppe hela nätterna <3

Träffa dina vänner och gör nåt kul istället.

Tyvärr jobbar jag ju hela sommaren och nu är det min tur att få göra något själv utan barn...

Men jag lovar att vi hittar på nåt skoj snart igen,

måste bara få in lite stålar först ;)

Älskar dig <3 Kram Mam

2010-07-15 @ 23:53:25
URL: http://www.loppi.se/tiobarnsmamma
♥ Skriven av: S T Y L E B Y F R I D A ♥

Lite sådär känner jag också..



Hoppas att det känns bättre snart! :)

2010-07-16 @ 00:01:07
URL: http://www.stylebyfrida.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback