Diggiloo


Scenen innan det började

I lördags så var jag, mamma, Linnéa, Matilda, Lovisa, Evelina, Sara, Ida och Saga i Falun på Diggiloo. Vanligtvis så brukar det vara i Sälen, men nu var det tydligen i Falun. Men den här gången såg man faktiskt bättre än vad man brukar. Vi har varit på Diggiloo fyra gånger med den här tror jag. Men iallafall, det var jättebra. Men sen började det spöregna, och vi hade inga regnkläder eller liknande, så allt vatten rann ner längs ryggstödet på stolarna vi hade så typ alla vi blev blöta från en bit på ryggen och ner. Helt igenomblöt satt man där sen tills det var slut, och sen i bilen hem. Inte det härligaste jag varit med om direkt ^^


Kommentarer
♥ Skriven av: Lea

Var artisterna bra??

love your blogg!!

2010-07-20 @ 11:40:52
♥ Skriven av: Malin=)

jag var också på diggelo men inte i falun!

det var bra tycker i alla fall jag!

2010-07-24 @ 17:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback