Söndag

God morgon!

Nu har jag tid att blogga lite grann. Gud vilken awesome vecka jag har haft alltså! Men det är inte slut än, jag ska träffa folk idag också och säkert hela veckan framöver med. Men gud vad kul mitt liv känns just nu! Den här sommarn kanske inte blir så sämst ändå ^^

Anyways, idag kommer mamma hem från Stockholm. Pappa, Matilda, Lovisa, Evelina, Olivia, Theo & twinsen åker till fjällen, och Rose-Marie Cotino-Karlsson och fyra av hennes barn kommer hit. Jösses. Haha, men det ska väl bli kul, dom var ju hos oss förra året, men då var sex av henne barn med. Mamma och Rosa ska nämligen ha loppis och vernissage imorgon till.. nångång?

Nej, nu ska jag gå och äta frukost tror jag. Men vi hörs nog senare idag skulle jag tro.. eller kanske inte...


Kommentarer
♥ Skriven av: sandra

Kan du inte skriva vad du har gjort de senaste dagarna ?

2010-07-25 @ 13:26:59
URL: http://sandriiiis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback