Thank you

Hello!

Först vill jag bara säga tack för alla fina kommentarer om mitt hår! Jag blir jätteglad (:

Sen så är jag och Linnéa hemma med Isac och Noel för tillfället. Pappa och resten av barnen är i Mora och köper foppatofflor och en pool. Men när dom kommer hem igen, vilket lär vara snart, så ska jag och Linnéa till Väsa. Och på tal om det så har jag inte tänkt ut vad jag ska ha med mig.. Vi ska ju liksom sova där och så. Kanske vore idé att börja leta fram lite grejer. 

Men men, vi hörs senare! 

Kommentarer
♥ Skriven av: nathaliepersson

hur får man såndär text om sig själv på sidan? jag kommer inte ihåg hur , snalla hjälp mig! Svara gärna ! :)

2010-07-07 @ 16:11:30
URL: http://nnathalieppersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback