Tråkig måndag

Hej allihopa!

Idag blev min dag förstörd redan när jag blev väckt, vilket råkade vara halv 16. Det var ju precis det som jag skulle ändra på! Men om väcker ingen mig så sover jag. Jag vaknar inte av mig själv tidigt om jag är uppe till 4 på nätterna.

Men men, vädret var inte så roligt idag ändå så det gjorde inte så jättemycket. Jag hade egentligen velat bada i poolen igen, men eftersom det är kallare och ingen sol idag så blev inte så.

Just nu sitter jag i min säng med musik och resten som är hemma (de små) sitter i soffan och äter godis och ser på Nicke Nyfiken. Jag ska kanske gå och joina dom snart.. Men jag vill spela Singit med Linnéa! Det är asroligt, även om jag inte sjunger bra alls, haha!

Aja, ha det bra så kommer det ett par inlägg senare igen.

Kommentarer
♥ Skriven av: Elin

Följer din blogg varje dag! :)

Haft en bra dag?!

/Elin

2010-07-19 @ 21:54:46
URL: http://wickmanelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback