Svar på frågestunden del 2

Vad är din favorit färg?
Rosa

Vilka av "storbloggarnas" bloggar läser du?
Kenzas och Fokis. Jag läste Kissies förr, men hon är så jävla dryg så jag orkade inte

Vart går din dröm resa?
USA

Favorit affär?
Gina Tricot, New Yorker, Cubus

Vad gör du helst en sommardag?
Träffar kompisar

Vilken roll i din klass skulle du säga du har?
Den som pratar och stör lektionerna, haha

Vilken säsong av Familjen Annorlunda tycker du var bäst? Varför?
Första. För att vi hade ett bättre team då, och det var roligare.

Vilken färg har du helst på dina kläder?
Svart

Vilket språk läser du i skolan?
Franska

Vilken kändis tycker du är snyggast, kille och tjej?
Taylor Lautner & Hayley Williams

Hur ofta sminkar du dig?
Om jag ska ut nånstans eller träffa nån

Vad är du bra på?
Fotografera och sminka

Om du fick en skönhetsoperation vart skulle du använda den då?
Haha, vet inte

Vad tycker du är töntigt?
Folk som försöker vara nåt/nån dom inte är

Vad tycker du är coolt?
Folk som kan göra vad som helst inför folk utan att skämmas eller nånting

Vem är din förebild, om du har någon, till dina kläder?
Har ingen

Vad tycker du är fult?
Singelögonbryn, haha

Vad tycker du är fint?
Finns mycket fint

När ni var på Diggiloo var de väl många som titta och snacka med er? Fick du skriva någon autograf?
Haha, det var bara en som kom fram och sa nåt. Men man märker ju att folk kollar. Nej, jag fick inte skriva nån autograf?

Var vill du bo när du blir vuxen?
Vet inte, Stockholm eller Göteborg tror jag

Har du något gott recept på frosting?
Kolla här så har du receptet på både muffinsen och frostingen som jag gör

Är Isac och Noel en eller två äggs tvillingar?
En

Har du några videoklipp? Om du har det kan du inte fixa alla videoklipp i en kategori?
Har inte så många, men om jag börjar lägga upp videoklipp så kan jag göra det

Vad tycker du om att Patricia säger så om din mamma?
Jag bryr mig inte

Hur många syskon är ni egentligen?
10 stycken

Kan du inte göra ett video inlägg någon dag?
Det kan jag säkert, men jag hatar att höra min röst och jag vet inte vad jag ska säga så..

Vilket syskon kommer du bäst överens med?
Linnéaaaaa

Gillar du Twilight filmerna ?
Ohja

När började du noppa ögonbrynen? Tycker du det gör ont?
Jag gör det bara ibland, och JA det tycker jag, haha

Vad betyder synka?
Du vet när man sitter och kommenterar det man har gjort typ.. Men som när jag sa att jag hatade Älvdalen ^^

Vad blev ni sponsrade med i Familjen Annorlunda?
Friggebod, bord, sängar, Turkiet resan och massa annat

Var i Turkiet bodde ni?
Belek

Vilket eller vilka av dina syskon är yngst?
Noel är den minsta av alla, han föddes efter Isac

Är du släkt med någon känd, isåfall vem?
Nej det är jag inte

Hur mycket väger du? Och hur lång är du?
Jag väger 65 kg och är 168 cm lång, ungefär

Ge ett exempel på när du blev tillsagd att säga något i Familjen Annorlunda som inte var spontant
Ehm.. jag kommer inte på nåt

Kan inte du börja lägga in bilder och videobloggar lite mer. Det blir mycket roligare då
Ska försöka

Vad heter du på bdb?
NoAverageAngel

Vad heter din bästa kompis?
Millah, Emma, Lotta, Samantha, Tompa, Hanna, Johanna & Minde

Tycker du om att bo i Älvdalen, om inte vart skulle du annars vilja bo?
Jag tycker om att bo här ibland.. Vissa stunder är roligare än andra

Vad använder du när du rakar benen? Engångshyvel eller? Köper du det själv?
Engångshyvel, ja. Köper själv, nej.

Har du sagt åt mamma att du rakar benen (om du gör det)?
Hon vet det

Hur sa du åt din mamma när du behövde raka dig under armarna (om du gjort det)?
Men alltså, jag sa inget, jag gjorde det väl bara? Man måste liksom inte säga allt man gör

Har ni något djur?
Kaniner, 2 stycken

Favoritmusik?
Olikaaa

Favoritårstid?
Sommar

Svart/vitt?
Svart

Har du någon gång varit med i någon sport?
Ja, basket, fotboll & konståkning

Favorit klädaffär?
Gina Tricot, New Yorker, Cubus

Om du skulle välja en kändis som du fick vara med för en dag, vem skulle du då välja?
Hayley Williams eller Lady GaGa

Bor ni i hus/radhus/villa eller lägenhet?
Lägenhet

Kan du lägga upp ditt cupcakes recept på bloggen? Om du redan har gjort det berätta isåfall var i bloggen det finns?
Klicka här

Om du var tvungen välja mellan att inte blogga i ett år eller inte baka i ett år vad skulle du då välja?
Oj.. jag kan faktiskt inte välja

Spelar du något instrument, isåfall vad?
Nej det gör jag inte

Skulle man kunna få se lite modell bilder du ha tagit?
Finns under kategorin "modellbilder"

Vad heter alla dina syskon?
Alexander (Alex), Linnéa, Matilda, Lovisa, Evelina, Olivia, Theodor (Theo), Isac & Noel

Kan du något bra skämt isåfall kan du väl skriva det?
Haha, vad random. Nej, jag suger på skämt

Vilken är din favorit färg av rosa, röd, svart, vit, blå, turkos och limegrön?
Rosa!

Har du & Patricia bråkat? (Patricia Wetterholm)
Nej

Varför flyttade ni?
För att vi ville bo på byn

Vad är din dröm?
Jadu, det finns mycket jag drömmer om

Är du eller Alex äldst?
Alex

Vilken känd blogg är din favorit?
Fokis eller Lindas Sminkblogg

Sitter du mycket vid datorn?
Ohja

Skulle du kunna lägga ut lite mer bilder på bloggen?
Ska försöka

Kan du lägga in dagens outfit lite oftare?
Har aldrig gjort det men jag kan börja

Vad skulle du vilja jobba med i framtiden?
Make-up artist

Om du fick byta liv med en kändis över en dag, vilken skulle de vara då? Och varför?
Hayley Williams, för att hon är så jävla fin och sjunger så otroligt bra

Tycker du om bandet EMD?
Gay

Kan vi få se dagens outfit någon gång?
Jadå

Vilken är din favorit tidning?
Frida

Bor ni fortfarande i lägenheten bredvid hotellet? Springer det inte mycket folk där omkring gården då?
Ja, vi bor fortfarande där. Nja, det finns några från Dikeskanten (ett ställe) som brukar vara och glo i fönstrena..

Gillar du lakrits?
Nej

Vilken är din absoluta favoritblogg om du bara får välja EN?
Lindas Sminkblogg

Skulle du kunna tänka dig att göra något sexuellt med en tjej?
Euw, nej?

Vad har du planer på för inriktning på gymnasiet?
Ingen aning


Kommentarer
♥ Skriven av: emma

EMD=gay? what?? alla dem har ju flickvänner! :o Så kan man ju inte bara säga liksom! ;P

2010-07-25 @ 22:55:42
♥ Skriven av: olivia

Vad är det patricia har sagt om din mamma?

2010-07-26 @ 10:00:18
♥ Skriven av: olivia

Vad är det patricia har sagt om din mamma?

2010-07-26 @ 10:00:39
♥ Skriven av: S T Y L E B Y F R I D A ♥

Bor inte ni i hus, eller har ni flyttat? :)

2010-07-26 @ 18:35:29
URL: http://lantbruden.blogg.se/
♥ Skriven av: S T Y L E B Y F R I D A ♥

Fel adress ovanför ;)



www.stylebyfrida.bloggplatsen.se!

2010-07-26 @ 18:36:09
URL: http://www.stylebyfrida.bloggplatsen.se
♥ Skriven av: isabell

va har patriciat sagt om din mamma?

2010-07-26 @ 21:38:14
URL: http://bbellaae.blogg.se/
♥ Skriven av: Anonym

vem utav dina 2 pappor var med på din mammas förlossning när hon födde dej?

2010-10-08 @ 16:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback