Hoppas ni förstår ♥

Än en gång: Jag är jag, och ingen annan. Det är inget jag kan eller tänker ändra på. Jag har inte bett om många läsare, jag är inte ute efter status eller nåt, men det är klart att jag blir glad när jag ser hur många som läser min blogg, men det är inget jag ber om. Jag menar inte det här till någon speciell, utan det är väl alla som läser. Bara så att ni vet. Om ni tycker att min vardag är intressant att läsa om, fortsätt. Men jag dömer ingen och vill inte bli det heller.


Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

men jag gillar din blogg :)

2010-06-03 @ 22:43:43
♥ Skriven av: Johanna =D

Det är bra att du säger som det är Amanda... Helt rätt =)

2010-06-04 @ 16:53:26
♥ Skriven av: ellen

jag läser din blogg dagligen och tycker att det är en av de bästa jag följer och jag tänker inte sluta läsa för att du säger som du tycker, jag tycker du gör heöt rätt vännen ;)

2010-06-09 @ 15:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback