Läs

Hahaha, jag måste bara kommentera en sak. Det var nån som sa att jag var "otrevlig" i min blogg. Men hallå? För det första, det är min blogg. Sen, det är det jag säger, ni tror att ni känner mig, men det gör ni inte! Alla på bdb till exempel bah: Men du verkar/ser snäll ut. Vad är det för ursäkt egentligen? Säg bara som det är att ni vill bli vän med mig för att jag har varit med på tv. Annars skulle väl knappast någon läsa min blogg eller över 350 pers skicka vänförfrågningar på bdb? Så ni som tror att jag är värsta snäll och så... ni tror fel. Jag menar kanske inte att jag är elak, men jag är inte en ängel heller, som kanske vissa verkar tro. Och nu efter det här så tycker ni säkert att jag är värsta sur och så, men jag är jag. Inget jag kan ändra på.


Kommentarer
♥ Skriven av: Anna

håller med! men vart i vilket program har du redigerat headern? :)

2010-06-03 @ 16:58:11
URL: http://annalindblomm.blogg.se/
♥ Skriven av: Nemo

Bra skrivet!

2010-06-03 @ 17:57:05
♥ Skriven av: Felicia

Anna, hon har sagt det 100 gånger -.-

2010-06-03 @ 18:22:23
URL: http://feliiciijjaa.blogg.se/
♥ Skriven av: Tove

Alltså jag förstå att du inte är ute efter nya vänner eller så men det känns ändå lite taskigt att skriva så. Kolla på tex Kenza eller någon annan känd nu är hon iof gaaaanska mycker mer känd än dig och jag vet också att du inte vill vara som henne direkt men hon och andra i samma sits skulle inte skriva så "tyket" som du gör om sina läsare/fans. Förstår att det är jobbigt att massa okända pers skikar vänförfrågningar med mera men att ge en komplimang till en bild, det är väl inte fel? Sluta blogga om du inte orkar, eller sätt lösen så bara dina riktiga vänner kan läsa, då slipper du ju svara på alla frågar så många gånger och du slipper alla som vill vara "vän" med dig.



Jag som läsare känner mig iaf ganska illa beröd av dina ord och nu tänker jag sluta läsa här. Jag vet att du inte bryr dig om jag läser eller inte.



Men som sagt ett tips, skaffa lösen så kommer du slippa allt som du verkar tycka är så jobbigt! Genom att välja att inte ha lösen väljer du också att vara offentlig. Thats it.

2010-06-03 @ 18:47:53
♥ Skriven av: elina

Amanda, du har helt rätt!



Anna: Hon har skrivit det massor av gånger...

2010-06-03 @ 21:13:04
♥ Skriven av: malin

Jag läste din blogg INNAN du var med på tv, sen när jag väl fattade att du snackade om det dära programet ganska mycket i bloggen så kollade jag in programet. Men visst du har säkert rätt men bara så du vet.. :)

2010-06-08 @ 15:16:54
URL: http://maliinlillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback