Min dag

Hejhej!

Idag på hemkunskapen gjorde vi tårtor. Min och Anna-Lottas skulle bli bäst, tills vi såg att läraren inte hade köpt färska jordgubbar! Hon hade bara köpt frysta! Då blev det inte lika bäst längre... Ja, ni ser resultatet här nere. Det slutade liksom med att vi drog av jordgubbarna från tårtan och vispade dom med grädde och socker och hade ovanpå istället.



Sen så fick vi tillbaka matteprovet... Maxpoängen var 25 och gränsen för IG var 10. Och vad fick jag? 10,5. Alldeles på gränsen nästan. Men jag var inte ensam, Lotta fick samma som mig och Millah bara ett poäng mer än oss. Haha, men seriöst, man fattade inte ett dugg för våran lärare suger, så han förklarar inte så att andra förstår.


Bilderna suger, jag vet.

Efter hemkunskapen förresten så hade 9orna en avslutningsshow. De hade musik, dansade, spelade musik, sjöng och hade bildspel med foton och sånt. Och min favoritdans var nog när dom gjorde Bad Romance. Då var det en tjej som var Lady Gaga längst fram och så var det massa bakom och dansade. Men jag tyckte att dom var bra, för dom gjorde precis som i videon typ (:

På tal om Lady Gaga, Alejandro videon kommer ut idag! Wiiho!

Kommentarer
♥ Skriven av: jannica ♥

Jättefin blogg :D



Kolla gärna in min nya och läsa & kommentera! :D

2010-06-08 @ 16:13:54
URL: http://jjannicadihlen.blogg.se/
♥ Skriven av: Anonym

några frågor, jätteglad om du svarar :)

Älskar din blogg btw <3



1. Hur långa är dina skoldagar ?

2. När har du skolavslutning ?

3. Hur gammal var du när du började sminka dig ?

4. Läser du dessies blogg och trivs du med din längd ?

2010-06-08 @ 16:53:45
♥ Skriven av: Anonym

Din blogg är superbra att läsa (=



Har en liten fråga, hur lägger man in headers? xD Mina blir alltid så fulla när jag lägger in dom.

2010-06-08 @ 17:49:00
♥ Skriven av: Alice :)<3

vart tog dina fina naglar vägen? :) det var jätte lände sedan du visade några i bloggen! jag tyckte dina blev jätte fiiina!

2010-06-08 @ 18:50:09
♥ Skriven av: Bloggaren Tilde!

Tårtan såg god ut:) Jag älskar också Lady GaGa!

2010-06-08 @ 20:29:26
URL: http://tildesand.blogg.se/
♥ Skriven av: Sanna

Ska inte du ha frågestund snart?:)

2010-06-08 @ 20:49:05
♥ Skriven av: Amanda

Hejj Amanda jag tävkte bara säga att nu när du uppdaterar mer och har fler bilder så är din blogg väldigt intressant att läsa så fortsätt så!(:

2010-06-09 @ 09:33:51
URL: http://amandaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback