Nightwalk

God morgon!

Nu har jag kommit hem från nattvandringen. Jag vill aldrig mer göra om det! Fuck off vad jag frös alltså! Och sen blev jag så trött så jag kände mig som en zombie och bara gick runt där utan att tänka eller nånting...

Men men, pappa kom och hämtade mig uppe vid sporthallen iallafall. Så nu väntar jag bara på att Alex ska duscha klart så jag kan göra det (mitt hår stinker rök från elden) och lägga mig och sova. För nu är jag trött. Och förresten, jag har dygnat! För första gången i mitt liv! Lite mer än 24 timmar har jag varit vaken nu (;


Kommentarer
♥ Skriven av: Lisa

Vad heter du på stardoll?? :D <3

2010-06-04 @ 17:28:39
♥ Skriven av: Ellis <3 (Ella)

Heej :)!

DU har en väldigt fin blogg :)!

Läser den varje dag.

Har en fråga!? När du skriver pappa är det din riktiga pappa Jesper eller Jörgen ?

2010-06-04 @ 20:05:42
♥ Skriven av: Ellis <3 (Ella)

Glömde kan du tipsa om min blogg i ett inlägg ! Så är du snäll :)! www.alleella.blogg.se

2010-06-04 @ 20:06:40
URL: http://alleella.blogg.se/
♥ Skriven av: Annie

Oj oj du är uppe sent kan man säga.., kl var jue 05 när du skrev hehe har aldrigt lagt mig så sent

2010-06-04 @ 21:28:17
URL: http://anniecarlzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback