Sista veckan

God morgon!

Jag har kommit fram till vissa saker som ni ska få höra här.

*Jag vill spela tv-spel.
*Jag älskar Erik Grönwalls nya album.
*Jag har blivit beroende av Paramores låt Brick By Boring Brick.
*Det är bara två vanliga skoldagar kvar.
*Jag ska till Borlänge i helgen, har jag bestämt.
*Jag gillar Pokemon och Zelda.
*Jag måste ha maraton av Millenium-triologin.
*Jag måste snart gå och ta mina saker och åka till skolan.

Ja, det var lite saker som "händer" just nu. Men nu måste jag sticka, vi hörs senare!


Kommentarer
♥ Skriven av: Lotta

JÄJÄJÄJÄJÄÄÄ!! Amanda joinar mig med paramore :D

2010-06-07 @ 13:36:06
♥ Skriven av: Millah tha kking

Lotta det stavas "YEAH" inte "JÄ" ? xd

Elterbooi (L) Pokemon

Lr hur Amanda? :D

2010-06-07 @ 16:17:29
URL: http://mmatildalarsson.blogg.se/
♥ Skriven av: Thomas

BOBBISCHBOOI : @@@@@@@@@@@@

2010-06-07 @ 17:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback