Svar

Hur kommer det sig att ni åker till Mellbystrand? Förstår Göteborg, Stockholm (Storstäder) men varför just Mellbystrand? Kusten i Halland är underbar, det håller jag med om. Men är det något som Mellbystrand har som inte finns på dem andra ställena?

Svar: Jag vet faktiskt inte, men det är nåt med stället som är.. speciellt? Alla gånger jag har varit där så är det alltid något nytt som händer och nya folk och asså... det går inte att förklara. Jag älskar att vara där helt enkelt. Liksom gå runt i Laholm, shoppa i Halmstad, gå längs stranden och se solnedgången... det är underbart!

Kommentarer
♥ Skriven av: Nila

Tack för svaret. Roligt att du är aktiv att svara på våra frågor. :D

2010-06-19 @ 08:20:26
♥ Skriven av: Hannes Lindgren

Mellbystrand, där har man varit ett par gånger. Marias camping.



Känner du Angelica Wissen och Peter Forsberg? brukar campa där.



sen hänger ngn liten kille som heter Noah där också, jävlar vad han typ mobbade andra barn.

2010-07-10 @ 01:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback