Duktig...eller?

Hej allihopa!

Nu känner jag mig lite duktig, hehe.. Jag var med på gympan idag, vilket inte händer så ofta. Men ändå fast jag nästan aldrig är med så vann jag en "tävling" där det var två stycken som skulle vara vargar, och så skulle dom yla, haha, och sen när dom gjorde det så skulle resten springa från ena sidan till den andra, och dom som då blev tagna skulle stå still på den platsen dom blev tagna på och vara träd.. hehe... Men iallafall så blev jag kvar sist som inte blev tagen! Yay, så då vann jag kan man säga (: Och sen så har jag nyss gjort 110 situps, 10 armhävningar (hehe, fast på knä) och nåt annat grejs med armarna - 35 stycken. Men jag ska iallafall snart gå och fråga pappa om pengar till matsäck tills imorgon, och sen blir det en dusch innan Grey's Anatomy!

Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer
♥ Skriven av: Irina

Hej Amanda! Jag gillar verkligen din blogg. Den är så mysig och jordnära. Det är kul att följa din vardag med små bakverk, modetips och andra små ting som gör vardagen så stor. Jag satt en stund och funderade på vem jag tycker du påminner mig om, och insåg tillslut att jag kände igen mig själv, för några år sedan. Just den här mogna, lätta känslan. Fortsätt ditt bra arbete med bloggen, och ha det gott!

2010-03-25 @ 10:39:15
URL: http://toulfissu.blogspot.com
♥ Skriven av: Millah :D

hehe, bara för att jag råka springa in i ett av träden då :o

2010-03-25 @ 11:18:37
URL: http://mmatildalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback