Grattis Matilda

Hej allihopa!

Nu har jag precis ätit god mat som bestod av klyftpotatis, lövbiff & beasås (; Till efterrätt blir det tårta.. tror jag ^^ Matilda fyller nämligen 11 år idag! Grattis till henne <3



Tidigare idag så somnade jag i soffan x) Jag var så himla trött! Men det beror nog på att jag inte somnade förrän 12 igår och gick upp halv 6 i morse.. hehe, men det gick verkligen inte att somna igår. Det blev som vanligt att jag började prata med Linnéa. Anyways, nu är jag inte lika trött längre, och det är bra så jag orkar kolla på Desperate Housewives klockan 21:00!

Förresten så har Hanna kommit tillbaks till Sverige nu! Hon har varit i Thailand en månad, men nu.. är hon hemma igen! Wihoo! :'D

Kommentarer
♥ Skriven av: Isabelle

har du något bra tips hur man kan övertala sin mamma att få börja använda mascara typ?



är 12 år <3

2010-03-10 @ 19:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback