Röda nails

Hej alla läsare!

Solen skiner, det är klarblå himmel och 2 plusgrader ute (y) Alla förutom jag och Linnéa är i Wäsa och åker slalom.. Jag orkade inte och Linnéa är förkyld eller nåt? Men iallafall, idag vaknade jag runt 10 tror jag... Så det blev ingen lång sovmorgon som igår ^^ Men det var lika bra, så kanske jag somnar nångång ikväll sen.

Nyss så tog jag bort mitt gamla nagellack och målade naglarna röda med mitt nya nagellack jag köpte i torsdags (:


Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag.. Tips? Annars lär det nog bli att jag sitter här skulle jag tro (;

Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

Var köpte ni husbussen?

2010-03-14 @ 13:36:35
♥ Skriven av: natta :)

Hej Amanda! :)) Jag undrar om du kan hjälpa mig att berätta hur man gör när man får såndär fakta om sig själv typ eller du har skrivit lite om dig själv där , jag undrar hur man gör så att den syns där som på din och att man inte behöver trycka typ på nån slags bild. Tacksam för svar , jag vill verkligen veta hur man gör! :D <3

2010-03-14 @ 13:53:41
URL: http://nnathalieppersson.blogg.se/
♥ Skriven av: Anonym

hej(: .

Det vore roligt om du kunde videoblogga någon gång.

Det vore superkul(;

2010-03-14 @ 13:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback