Sorry

Heeej alla läsare!

Nu kommer det bli massa inlägg som jag inte skrev igår med bilder och sånt.. Så ifall ni tänker på datumet - skit i det, för nu kommer jag skriva som om det var igår! Jag hade nämligen inte tid alls att skriva igår. Först så kom jag inte hem förrän typ 16:40, sen satt jag här lite och prata med en kompis på msn och sen skulle jag hjälpa till att fixa mat innan vi skulle till Wäsa klockan 18. Såå, ni fattar varför det inte blev nåt. För sen kom jag inte hem från Wäsa förrän vid 21:30 typ, och då var jag astrött, så då gick jag och tvättade bort sminket och sånt och sen somnade jag typ direkt.

Förresten, frågestunden är slut! Jag kommer göra ett inlägg med alla frågor och svar i morgon (:

Men men, nu kommer det snart massa inlägg! Hörs om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback