Störande

Hellue!

Nu är jag sur! Eller inte direkt sur, mer irriterad kanske. För att vi inte har nånstans där man kan kolla på "läskiga" filmer utan att man stör nån eller att de små också kollar. Jag hade kunnat kolla i min dator, men den dör hela tiden, för senaste gången jag kollade på en film så stängdes datorn av när det var typ 7 minuter kvar av filmen.. Rätt störande... Jag hade tänkt att jag skulle se hela Millenium Triologin i sträck, och det tar typ 7 timmar att se alla filmer. Men jag ska nog se dom i morgon när de små är hos dagmamman. Vi har nämligen studiedag imorn, så det är ingen skola, så då kan man ju passa på (y)

Men nu ska jag fortsätta chatta med Johanna <3

Kommentarer
♥ Skriven av: Åsa

Snyggt Amanda! Jag har dock tydligen inte typsnittet på datorn, men det ser fint ut ändå :-)

2010-03-07 @ 17:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback