Tråkigt

Hej allihopa (:

Nu sitter jag vid pappas dator, och det är bara jag & Alex hemma. Jag slutade som vanligt på tisdagar runt 14 idag. Nice! Men en sak som inte var lika nice som hände idag var att vi inte hade någon hemkunskap, så vi skulle egentligen ha fått håltimme då, MEN istället får vi lov att vara med killarna på NO:n! Fast vi fick iallafall kortare lektion än vad vi skulle ha haft, men ändå..

På håltimmen iallafall så gick jag, Millah, Lotta & Emma först till ica för att köpa glass. Sen gick vi hem till mig och kollde klart på Wild Child som vi började se för ganska längesen nu. Sen när vi kom tillbaks till skolan hade vi bara två korta lektioner kvar och sen gick jag hem.

Och nuuu, är jag här, och vet inte vad jag ska göra. Jag har läst bloggar, kollat bilddagboken, kikat runt lite på H&M.se och nu ska jag snart kolla facebook. Jag är lite sugen på att göra lösnaglar...Men det är så drygt att göra vissa saker när man har sånna. Och så ska vi åka skidor på gympan imorn, så jag skippar nog det. Men jag ska iallafall måla nytt nagellack, det röda var inte sååå jättesnyggt, och sen har det farit bort färg redan. Det kommer väl bild på hur det blev sen, men nu ska jag kolla vidare, vi hörs!

Kommentarer
♥ Skriven av: ebba

fin blogg:P

2010-03-16 @ 15:39:14
URL: http://eebbaass.blogg.se/
♥ Skriven av: Josefin

Hej kika gärna in min blogg:)

2010-03-16 @ 16:02:48
URL: http://josefineshop.blogg.se/
♥ Skriven av: Anna

Hur får man rubriken att stå i mitten? jag skulle gärna vilja ha den åt höger. Men vet som sagt inte hur man gör. Jätte tacksam för svar!!

pusss

2010-03-16 @ 17:44:43
URL: http://annalindblomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback