Wäsa är nice

När jag kom hem igår så pratade jag lite med Lovisa och Malin - Lovisas kompis. Sen satte jag mig här lite innan mamma sa att jag skulle gå och skära grönsaker och börja med köttfärsen tills vi skulle äta tacos. Så jag gjorde köttfärs och Malin & Lovisa fick fixa grönsakerna (;



När vi var klara så kom mamma hem efter att ha hämtat de små hos dagmamman. Och då var det mat och sen for vi till Wäsa och åkte slalom. Och då vare en som skulle göra backflip i ett hopp, som inte slutade sådär jättebra precis.. Så han fick lov att bli hämtad med skoter uppe i backen och han blödde i facet nånstans :/ Men det verkade ha gått bra ändå för han va i skolan idag ^^ Ehm.. sen var Samantha, Hanna & Ronja där i Wäsa också och åt tacobuffé (jag åt ju inte eftersom vi hade ätit hemma redan) så vi pratade med dom en stund. Sen gick vi ut igen och åkte sista åket, men då stannade liften! Såklart.. och det var bara fem minuter kvar innan som skulle stänga. Så Mark fick lov att åka upp och fixa liften, och då var klockan tio över nio, så då sa han att alla som inte hoppade av vid ettan skulle han äta till frukost... Tror ni att det var nån som hoppade vi ettan? Nej. Så han åkte ner och stannade liften igen.. När man var mitt i backen ^^ Eller, jag var nästan högst upp, för jag var en av dom första som hoppade på, mohaha! Men ändå ^^ Jaja, ointressant för dom som inte var där, men jag hade lust att skriva det ändå.

Sen när vi iallafall kom hem så var jag så jäkla trött, så jag orkade inte blogga, så jag gick och tog bort sminket och allt sånt och sen somnade jag nästan direkt. Naaaaajs!


Kommentarer
♥ Skriven av: victoria(kallas för lilliss)

du har en väldigt fin blogg:),

kolla och kommentera min blogg också om du vill de:)

2010-03-12 @ 21:07:54
URL: http://lillalilliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback