Wipeout

God kväll alla läsare (:

Kollade ni på wipeout ikväll? Haha, det är så kul att se alla som ramlar och gör illa sig x) Och sen kommentarerna som "kommentarsgubbarna" sitter och säger, haha! Det var synd att inte Kissie var med, det hade varit nåt att skratta åt! Haha, skadeglädje ^^


Haha, tänk er Kissie på dom här bollarna xD

Nu har jag iallafall duschat och borstat tänderna och sånt, så nu snart ska jag väl försöka sova.. I morgon äre ju måndag igen -.- Det gillas inte! Men jag ska längta till fredag nu hela veckan så jag kan färga håret :) Jag tror att jag ska ha lite åt det rödare hållet, rödbrun typ, och sen med ljusare slingor.. kan det va nåt? (: Jaja, vi får se vad det blir, men nu ska jag bara kolla några grejer och sen sova, så godnatt!


Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

Hej fin blogg :D

Hur lång tid tar det för dig att ta dig till skolan?

:)

2010-03-15 @ 09:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback