Frågor och Svar

Elm är ju inte speciellt dyr, typ 1700 och särskilt bra är den inte heller. Köp en touch ist, det är bara onödigt att köpa med knappsats nu när det börjar sluta tillverkas :P
Svar: Nej jag vet att den inte är så dyr, men bra är den. Den har ju till exempel noise shield, och touch suger. Jag hatar touch telefoner som bara laggar fast hela tiden (;

För ett tag sen skrev du i bloggen om att ni misstänkte att det kanske spökar i ert hus eller pågick nån form av paranormal aktivitet.
Gör det fortfarade det?
Svar: Alltså jag vet faktiskt inte.. Jag märker inte av det alls och det verkar ingen annan göra heller. Men min kusin, Fiffi ni vet, hon säger att hon är sådär att hon känner av "spöken". Så när hon var här så sa hon att det kändes som att någon var bredvid henne.

Men jag har en fråga hur många lady gaga saker har du?
Svar: Hehe, typ två. En affisch och sen mitt Gaga linne.. Sen tror jag inte att jag har nå mer.

Ha gärna fler videoinlägg
Svar: Saken är den att jag hatar att höra min egen röst på typ tv eller så. Och sen har jag bara min mobil att filma med och den är ju kanske inte sådär jättebäst kvalité på. Men jag kan se till att jag och Linnéa gör något damp i morgon som vi filmar med hennes kamera isåfall, om ni vill? (:


Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

jo gör en dampvideo! :)

2010-05-29 @ 10:39:56
♥ Skriven av: Linnéa

cool header! :D

2010-05-29 @ 10:57:27
URL: http://typlinnea.blogg.se/
♥ Skriven av: jasmina

hej allt bra med dig? =)

2010-05-29 @ 11:19:15
URL: http://jasminab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback