Frågor & Svar

Börjar ni göra mat klockan 3? Eller ja.. Är det för att ni är så många eller?
Det är bara på tisdagar & onsdagar som vi gör mat tidigare för att det ska vara klart tills alla kommer hem från skolan, jobb och dagmamma som kommer hem mellan 3-5. Och anledningen till att jag eller Lovisa gör maten då är för att vi slutar 1-2.

Har Blondie blogg? Svara snälla!
Nej, tyvärr. Jag frågade om hon ville gästblogga igår, men hon bah "vad är det?", haha!

Har dina föräldrar skilt sig ? o:
Eller what, dom var ju typ jättekära i "familjen annorlunda" ? :)
Nej? När det var nån som frågade om jag träffade min pappa ofta så var det min biologiska pappa hon menade, alltså inte Jörgen.

 


Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

är du adopterad? :)

2010-05-08 @ 15:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback