I need money

Hej!

Jag är lite smått irriterad just nu. Jag har 400 kr. Jag behöver skolavslutningskläder och skor. Jag vill på Lady Gaga i Malmö den 19de november (lär aldrig hända). Pengarna kommer inte räcka. Jag får ingen månadspeng den här månaden pga att mamma inte får lika mycket pengar som hon brukar. Så det suger. Och jag vet inte hur jag ska ha råd med både skor och klänning. Med bara fyrahundra!

Men men, det är inget jag kan göra nåt åt. Jag ska fråga pappa Jesper om pengar kanske, mohahaha...?

Kommentarer
♥ Skriven av: Carro

Du kan ju Köpa typ klänning på t.ex hm fö typ 200 på dam elr rea? o_O Haha^^ Sen finns det ju typ ballerina fö ba 149 typ?

2010-05-21 @ 19:03:35
♥ Skriven av: Lina

Gina, Cubus och H&M har ju rätt billiga kläder. Hoppas du hittar nånting :)

2010-05-24 @ 21:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback