I Stockholm

Hejhej!

Nu sitter jag vid en dator på Centralen i Stockholm och bara tråkar. Vi skulle egentligen ha låst in vårat väskor i sånna här bagageboxar så vi slapp dra dom med på stan, men alla var upptagna.. Så vi sitter här istället och ska snart in på Wayne's Coffee och fika innan tåget hem går 15:45.

Jag kan säga att Lady Gaga konserten igår var awesome! Det var bäst! Det var helt klart värt att stå ute i regnet in ungefär en timme så håret blev fail och frysa! Jag vill åka på hennes konsert i Malmö den 19de november också! Men det får vi se, jag kommer iallafall lägga upp bilder och berätta mer när vi kommer hem. Förresten så hade vi ingen kamera med oss, för Linnéa skulle såklart ha sin nya med sig på ett bowlingparty igår, så vi fick inte ta med den hit ;/ Men vi filmade iallafall och knäppte kort med våra mobiler.. Ljudet blev kasst, men man såg ändå rätt så bra. Men ni får se det sen. Nu ska jag kolla andra saker innan datortiden går ut (;


Kommentarer
♥ Skriven av: san

jag vill också se på lady gaga!!

2010-05-13 @ 16:42:07
URL: http://sanolie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback