Igår kväll/natt

Heeeej!

Först måste jag bara säga tack till Fiffi, Jim & Jessica som gjorde kvällen igår bäst! Nu ska jag ta kvällen/natten kortfattad så det inte blir så mycket.

Vid 16 så började det komma folk och grillen var i full gång. Vi åt mat och efterrätt. Vi kollade på Körslaget och det var efter det som allt blev roligt! Vi tyckte att det vart så drygt inne för att alla pratade högt, skrattade och det var asvarmt, så vi gick först ut på studsmattan en stund och sen for vi vidare på byn för att se vad som hände där. Det första vi såg var "föräldrar på byn" med stora gula jackor som gick runt och kollade att det var lugnt - vilket det verkligen var. Alltså inte en människa ute! Det kanske kom en bil var 7de minut.. Men vi gick vidare iallafall, och plötsligt hörde vi musik från nånstans. Så vi letade efter vart det kom ifrån och så var det en epa, haha! Och det var typ Jims kompis eller nåt så vi gick dit. Jessica gick åt sidan, Jim gick till dom som var där och jag & Fiffi bah ännu en gång kände "finn två fel".. Haha, men efter en stund gick vi hem igen för att det blev så kallt. Vi gick in i mitt & Linnéas rum och låg på sängarna och pratade ett tag. Sen for vi ut på studsmattan igen, men det var så kallt så vi la oss bara ner och kollade på stjärnorna. Och man kände typ mig och Fiffi bara skakade mot varann, haha! Sen for vi in igen och då var det väl dags för folket att börja dra sig hemåt, men då blev istället Fiffi, Jim & Jessica kvar här. Så Jessica sov i Linnéas säng och Fiffi & Jim på madrasser bredvid varann med ett täcke! Och bara för det så tjaffsade väl dom om vem som skulle ha mest av det osv. Vid 4 på morgonen gick vi ut i köket och åt kebabspett och doppade direkt i tzatsiki (stavning?) och bearnaisesås. Sen efter ett tag gick vi väl in och la oss igen och somnade inte förrän vid 6 ungefär. Och dagen började vid 10 sen.. Så därför är jag rätt trött just nu kan jag säga.. 4 timmars sömn (y)

Kommentarer
♥ Skriven av: MAGNUS SOM ALLA TROR JAG HETER

Haha BÄST kväll ju!

2010-05-02 @ 16:25:51
URL: http://josefinesvenssons.blogg.se/
♥ Skriven av: Anonym

lägg upp nå bilder förfan!!!

2010-05-02 @ 18:11:49
♥ Skriven av: JOhannna

amanda. haha man fattade ingenting :D

<3

2010-05-02 @ 18:56:28
♥ Skriven av: Nila

Vem är Jim? Jessica har man hört om innan men inte Jim.

2010-05-03 @ 09:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback