Läääääxor

Hejhej!

Idag har jag ända sen jag kom hem setat med massa läxor! Boring, men dom måste ju göras huh? Jag hade matte och sen skulle jag skriva en bokrecension som ska vara inlämnad imorgon.

Eum.. annars då? Jag tror inte att jag har nåt annat att skriva om faktiskt. Jag är väldigt trött, för jag sov bara runt 5 timmar inatt. Men det är så det går när man råkar vara uppe hela natten innan och sova halva dagen.. Då går det ju inte lika bra sen att lägga sig i tid och så när man väl måste. Men men, jag ska gå och göra klart lite saker nu, vi hörs imorgon!

Kommentarer
♥ Skriven av: Joulin

hur kommer det sig att din syster Linnea får så många komentarer men inte du?? :)

Jag tycker det är bra att du inte får så många komentarer för då kan jag komentera :) oh då läser du säkert dom! :D

Jag hoppas att det kommer en säsong 3 i familjen annorlunda och att ni är med :D<33

Men hur länge sitter lösnaglar på??:)

2010-05-24 @ 20:59:15
URL: http://jjoulinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback