Måndag

Hellu!

Kom hem från skolan för drygt en timme sen. Jag har bara hunnit äta lite grann och läst bloggar sen dess. Och nu sitter jag här och lyssnar på Lady GaGa. Och nu kan jag berätta att på fredag drar jag till Stockholm för att gå på konserten som är på lördagen! Jag & mamma bokade hotell igår som ligger nära Globen. Egentligen skulle vi ha bott i Södertälje hos Rosa och dom som var med i första säsongen av Familjen Annorlunda, men sen insåg vi hur "långt" det kommer bli att åka fram och tillbaka in i Stockholm sen när själva konserten är.. Så det fick bli hotell istället. Mamma hade ändå premiecheckar eller nåt så det blir billigare (:

Anyways, skolan har varit tråkig idag. Långa lektioner och bara tråk. Imorgon har vi hemkunskapsprov förresten. Hälften av dom som gjorde bullar förra gången ska göra köttbullar imorgon. Och jag är en av dom som ska göra köttbullar.. Får se hur det blir, men jag tror att det ska gå bra, även om jag var sjuk den dagen dom fick "träna" att göra det på lektionen.

Haha, jag kom också på en sak idag förresten, det är ju maj! Jag har inte hunnit reagera på att april tog slut i fredags. Men ändå, vad nice, snart i slutet av maj ska jag och mina kompisar till Borlänge och shoppa skolavslutningskläder! Det är bara ju 44 dagar kvar till sommarlovet!

Kommentarer
♥ Skriven av: Ellen :-*

När börjar ert sommarlov och slutar? vårt börjar iaf 11 juni och slutar någongång i augusti :D<3

2010-05-03 @ 16:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback