Onsdag

Igår så var jag med Minde.. IGEN! Och den här gången så hade vi tråkigt så jag sminkade henne och så tänkte vi gå ut och knäppa kort. Men sen så orkade ingen av oss gå ut, så vi struntade i det. Men jag skulle egentligen ha tagit kort på bara sminkningen och håret, men jag glömde /:

Men det slutade med att vi hamnade på rummet igen och så hade vi på musik och fick nån störd idé om att vi kunde sjunga asljust på verserna och asmörkt på refrängerna. Och så gjorde vi det samtidigt som vi spelade in, och jäklar vad vi garvade x') Men tyvärr så kan ni inte höra, för det var Minde som spelade in. Haha, det var nästan lika bra ^^


Haha, en bild jag tog på henne innan hon skulle hem i tisdags. Hon skulle likna ett litet skolbarn ^^

Kommentarer
♥ Skriven av: Minde

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHA ASG vafan hahahha jag kan inte ha ryggsäck när jag ska cykla så jag fick väl sätta den på nå jävla fjollit sätt :P hahah och fliece jackan uppe i halssen xD Fy Fan !

2010-05-20 @ 18:39:29
URL: http://mindelok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback