Svar

Tycker du om att gå i foppaskor?
Svar: Jadå (:

Vart är du på Monster bilden?
Svar: Jag vet inte exakt, men det var på väg hem från Göteborg iallafall, förra sommaren när jag hade varit på klassresa.

Du tar jättefina bilder och lägg ut typ såna filmer och bilder som Linnéa, då kommer folk börja kolla!
Svar: Tack! Men ännu en gång, jag har ingen kamera! Hur svårt är det att förstå? Pappas systemkamera använder jag bara när jag har den i närheten och ska ta kort på nån sak, men den är ju inte direkt lika smidig som en liten digitalkamera. Och den får jag inte ta med nånstans. Dessutom kan man ju inte filma med den. Och min mobil suger och högtalaren är cepe, så.. Ja ni fattar.

Update: Nej, jag får inte låna nåt av Linnéa och knappast att jag skulle få låna hennes nya kamera.. Jag och mamma fick inte ens ha med den på Lady Gaga ju (;

Kommentarer
♥ Skriven av: nicci

Du kan väl låna Linneas kamera och göra en videoblogg.. det kan väl inte vara så svårt :p

2010-06-01 @ 12:24:54
♥ Skriven av: Emma

Men ofta Linnéa har en kamera och nt du ?? :O

Hon är 1,5 år yngre än dig ??

2010-06-02 @ 15:32:50
♥ Skriven av: nicci

haha vilken snåljåp till syrra du har :P får du inte ens låna den i nån timme när hon vet då? har oxå 9 syskon och vi lånar minsann saker av varann jämt och ständigt. får tex låna min brors systemkamera så mycket att man skulle kunna tro att det var min. Men nu kan jag ju inte jämföra din familj och min för vi är helt olika men ja :P får du inte så får du ju inte..

2010-06-03 @ 19:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback