Torsdag

Okej, nu är jag på rätt dag.

Idag på NOn så skulle vi gå upp till Bäverdammen och leta efter djur i vattnet. Och så gick alla så "snabbt" så jag, Jeniffer & Josefin blev kvar sist och stannade på ett ställe och typ vilade. Och då råkade alla komma långt före oss, så vi tänkte att då gjorde det ju inget att vi komma ännu lite mer försent. Så vi gick in i sporthallen och drack vatten och gick på toa innan vi fortsatte bort mot dammen.

När vi väl kom fram så såg vi lite av grejerna vi hade med oss, men inte läraren och resten. Och det var tusen myror överallt! Jag fick panik för jag är rädd för myror. Så då sprang jag iväg en bit och såg dom andra som höll på att hova upp massa grodyngel från dammen... Euw! Och jag stod och trampade på en och samma plats för att inte myrorna skulle krypa upp på mina fötter tills Elin & Linda kom in med kanoten mot land så jag & Jeniffer kunde fly från myrorna och allt annat äckel, haha ^^

Sen så satt vi där mitt ute på vattnet. Vi är ju inte helt bäst på att paddla kanot direkt, och med en paddel dessutom. Men vi försökte att åka så långt ut som möjligt så att det skulle ta lång tid att komma till land igen sen. Busigt där.


Jeniffer i kanoten (y)

Kommentarer
♥ Skriven av: Sofie

hm.. kanske var där jag åkte i helgen på klassresan! :O :)

2010-05-20 @ 17:19:46
♥ Skriven av: jeniffer

men hahahah xd

2010-05-22 @ 14:52:08
URL: http://jenifferjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback