Min ledighet är över

Hejhej!

Nu är jag tillbaka efter min "ledighet". Jag har varit ledig nu i fem dagar, från och med onsdag eftermiddag tills idag. Så nu tänkte jag skriva lite kort om vad jag & Minde har gjort alla dagar, eftersom hon har sovit hos mig.

Onsdag: Jag var i skolan till efter 2. Minde kom hem till mig på kvällen. Vi cyklade till Thomas klockan 22 på kvällen i spöregnet. Han var inte hemma. Vi for hem och pratade tills vi somnade.

Torsdag: Alex fyllde 16 år - grattis! Jag och Minde cyklade till henne en stund i spöregnet. Sen for vi hem till mig igen. Vi kollade på Fullt hus igen. Vi låg och pratade om samma sak i två timmar och lyssnade på gamla låtar mitt i natten.



Fredag: Olivia fyllde 5 år - grattis! Det kom folk och åt fika. Jag och Minde bestämde att vi skulle göra en sak. Vi for hem till henne och pratade med hennes mamma. Sen genomförde vi saken... Jag kan tyvärr inte berätta vad. Jag får inte. Vi kollade på Så ska det låta på kvällen. Vi pratade med folk i telefon.



Lördag: Vi vaknade och det spöregnade ute. Vi for hem till Minde och laddade hennes mobil. Sen blev det sol och vi for och köpte godis. Sen for vi hem och satt ute en stund innan vi skulle åka hem till en person och prata om det vi gjorde. När vi var klara där så cyklade vi hem och åt grillad mat och satt ute i det varma vädret. Sen for vi till scenen och satt där ett tag innan vi åkte hem och kollade på Kalle och chokladfabriken.



Söndag: Vi har endast legat i soffan och kollat på film. Vi kollade först på Hairspray. Sen på Girls just want to have fun och sist Mean Girls.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback