C'est le Vendredi 19 Novembre

Heeeeej!
Äntligen är det fredag, härligt! Det enda som inte är lika härligt är att det är Coz ikväll och Lady Gaga konserten i Malmö, och jag ska inte på något av det.. Känns ju lite sådär, men jag har ju en annan grej på gång som jag kommer kunna avslöja om ungefär två veckor. Egentligen är det ingen stor grej, men jag & Minde måste ha det lite hemligt ett tag av en anledning som jag inte tänker tala om, thihi.




Bilder från tidigare Coz

Nej, nu ska jag gå och äta, sen lär jag väl börja baka så jag kan tjäna lite pengar imorgon...

Kommentarer
♥ Skriven av: Annica

vad ska du baka för något? ;)

2010-11-19 @ 16:27:50
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback