Jag älskar er!

Måste bara få skriva av mig lite..
När jag tänker tillbaka på den här sommaren som var så ångrar jag inte en enda sekund. Visst, jag sov bort det mesta av den, men gud vad kul jag har haft alltså! Tack vare dom bästa människorna som finns. Till exempel alla kvällar med Hampus och Samantha på byn och taket, alla kväller uppe vid Nässjön med Jonthe, Hampus, Minde, Hanna, Millah, Lotta, Emma, Samantha och Stockholmarna, tjockisveckan i Väsa med Fiffi och Linnéa, dampkvällen första dagen på sommarlovet, Boggberg, Diggiloo, Morafestivalen, Musik&Motor festivalen, trevliga torsdagarna, allt damp jag har haft på msn med folk mitt i natten, alla gånger jag har stått och tagit egopics klockan 6 på morgonen (haha), bara att cykla runt på byn eller sitta på scenen har varit det bästa som någonsin hänt mig! Jag älskar alla så sjukt mycket, ni gjorde min sommar bäst, även om jag inte insåg det från första början.. ♥


Kommentarer
♥ Skriven av: Millah :]

Awhh, älskar dig å amanda | <3

2010-11-15 @ 19:31:29
URL: http://mmatildalarsson.blogg.se/
♥ Skriven av: emma :-)

åååh, älskar dig med amanda <3

2010-11-15 @ 21:37:17
URL: http://eemmalindberg.blogg.se/
♥ Skriven av: axel magnus

Fint taget foto. Undra vilken skicklig fotograf som tagit den ;) haha

2010-11-16 @ 12:13:55
URL: http://madebyjosefine.blogg.se/
♥ Skriven av: Samantha

Vill börja med och tacka för en otroligt jävla härligt och bäst sommar Amanda!

Helt obeskrivligt va roligt det har varit.. Utan dig hade den inte blivit lika bra.

Så jävla kul som vi haft. När vi var på byn på kvällarna, satt på trappen och han dendär killen kom och fastnade med flaggan i hjulet, hahah, shit va vi garva!

Kvällarna, när vi cyklade runt, hunden i cykelhjulet, scenen (hahah, när jag fick cepe och sminkade mig när det var kolsvart ute :o ), när vi gick upp på soptunnor för att titta in i biblioteket ;d, när vi köpte massamassa godis (du, jag och hampus) och for upp på taket, vi bara satt där uppe och garva, fyfan va kul vi hade.. Nässjön! Glömmer aldrig när du och jag satt där och pratade, elden lyste, det var stjärnklart, dimmigt, tyst, och helt plötsligt small det som fan i elden för att jag slängde i någon drickaflaska, hahaha, fy saaataan va kul det var! När jag gick upp på tian för första gången när det var så grymt mysigt väder, när vi cyklade hem och skrämde skiten ur varandra, hahaha, alla möss ;)

Shit, jag har haft en obeskrivlig tid tillsammans med dig i sommar. Hoppas bara att det blir likadant nästa sommar, OM INTE BÄTTRE!

Har även haft kul tillsammans med dig och massa andra, som på Mora Festivalen, Hanna klämde Jonthes fingrar och vi bara skrattade ;), alla dampkvällar vi har haft och massa mer grejer.. Kan sitta i timmar och kolla på alla bilder vi knäppt i sommar och bara skratta och njuta.. Är så glad att jag fick uppleva denhär sommaren tillsammans med dig och alla andra.. Tack Amanda för allt! Har haft så obeskrivligt kul tillsammans med er.. Sitter och gråter just nu för jag tänker på alla roliga och mysiga stunder.. Saknar det nå så fruktansvärt!

Vi får se till att ha grymt kul i vinter också. Då ska det bli massvis med wäsa och andra ställen!

Jag älskar dig Amanda! <3

2010-11-17 @ 01:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback