Langa förslag!

Jag vet att jag har haft kassaste (kan man säga så?) uppdateringen på sistone, men jag vet verkligen inte vad jag ska skriva. Sen så får ni inga bilder heller.. Mamma har fixat om datorn så nu har vi flera inloggningar, och ALLA bilder är på mammas, och då måste jag ha lösenord för att komma åt dom.. Ska fixa det senare, vet bara inte när. Sen har jag inte haft så mycket tid till att blogga heller. Mycket prov och läxor på veckorna och sen är jag oftast inte hemma på helgerna - och då får bloggen lida.

Ge mig förslag på saker jag ska skriva om! Bara inte videoblogga..(a'


Kommentarer
♥ Skriven av: Wysteriia

Kul att du är med och tävlar om goodiebagen amanda :) Kom ihåg att öka på dina chanser genom att kommentera i alla inläggen som dyker upp nu mellan 1-24 december :)

2010-12-01 @ 15:19:45
URL: http://Wysteriiasblogg.se
♥ Skriven av: Elmii

Outfits och sminkningar!

2010-12-01 @ 18:46:31
♥ Skriven av: mathilda

hej!

jag undrar om du kan lägga ut bilder på när du sminkar?

för du sminkar så otroligt fint! :)

2010-12-01 @ 19:54:28
♥ Skriven av: olivia

naglar, och lite mer bilder på din familj skulle avra kul :D

2010-12-03 @ 16:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback