Now it's November

God morgon på er!
När jag kollade på klockan i morse så jag till min förvåning att den "bara" var 09:25. Och det konstiga var att jag var pigg. Men men, det är nästan skönt att veta att man har hela dagen framför sig, även om jag inte har något att göra, haha.

Jag tror faktiskt att jag ska börja plugga lite matte, eftersom jag ligger efter, men varje gång jag tänker att jag ska göra det så säger jag till mig själv "äh, jag har ju hela veckan på mig".. Inte så bra.

Just nu är det iallafall bara jag och Matilda hemma. Resten är på jobb, hos kompisar, hos dagmamma och på fritte. Rätt härligt om jag får säga det själv. Och det bästa är att jag snart är helt frisk! Jag hostar typ bara när jag vaknar och är typ inte lika täppt i näsan och så längre. Men jag blev faktiskt nästan sur när jag vaknade och kände att jag hade ont i halsen nu också. Men som tur var försvann det nästan när jag åt frukost.

Bjuder på en bild från Valborg 2009

Nu ska jag gå och duscha.

Kommentarer
♥ Skriven av: Joanna

Jätte fin blogg :)

2010-11-02 @ 11:36:43
URL: http://bajjsungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback