Önskelista 2010


Too Faced Enchanted Glamourland (finns HÄR)
Vivaz Pro - svart
Volume Master
iCurl
Clips till löshåret
Babyliss (smal) locktång 
Stora ringar
Got2be - värmeskydd, hårspray, smoothing cream
Pengar
Lösnaglar
Viva Glam läppstift - Lady Gaga
Osis+ dust it
One piece - rosa stl M (finns HÄR)
UGGs
Ben & Jerry glass
Britney Spears Fantasy set - parfym, duschtvål, body lotion (finns HÄR eller på Glitter)
Sminkborstar
Xperience foundation
The Fame skivan
The Fame Monster skivan

Yes, där har ni vad jag önskar mig av tomten i år! 20 saker blev det som jag kom på just nu, finns säkert nåt mer.


Kommentarer
♥ Skriven av: lina

har ett lady gaga linne i min garderob som bara ligger där och aldrig har andvänds, skulle du vilja köpa det för 50 kr? :)

2010-11-10 @ 19:27:33
♥ Skriven av: Anonym

Haha varför önska sig glass i julklapp? gå till ica och köp...

2010-11-10 @ 22:17:57
♥ Skriven av: alex

lägg till en länk till one piece så hittar pappa igen den om han läser din blogg ;)

2010-11-11 @ 01:21:32
♥ Skriven av: Celine

önskar mig med icurl!:)

2010-11-11 @ 18:07:21
♥ Skriven av: Sandra

när jag var i Turkiet fanns det några One Piece på hotellet, men inga i min storlek.

Det fanns i den färgen du vill ha

:)

2010-11-14 @ 15:07:14
URL: http://www.saandrizz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback