Varför?!?!

Åh vad jag är irriterad just nu! Här har ni mina anledningar:

1. Jag har inte bakat än, vilket jag skulle ha gjort för längesen.. Jag får väl göra som i somras och baka klockan fyra på morgonen...?
2. Jag är astrött och skulle ha duschat om jag inte vill vakna med "jävla outsider" i pannan imorn bitti (vilket det står på min arm med tuschpenna)
3. Min kompis ringde inte från Lady Gaga konserten för hans jävla mobil dog
4. Dom spelade "coz låten" på Idol, vilket inte gjorde saken ett dugg bättre
5. Jag vet att min mobilräkning kommer bli väääldigt hög den här månaden

Nej, jag ska nog gå och cutta mig lite (skämt åsido), hörs imorgon!

Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

kan inte du visa några vardagsfrisyrer som du kan? :)

2010-11-20 @ 12:56:08
URL: http://saraaakaarlsson.blogg.se/
♥ Skriven av: sofia

vilken är cozlåten?:)

2010-11-20 @ 13:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback