A day without you is like a year without rain

Hello!
Tänkte börja med att svara på en fråga som jag fick efter inlägget om nyckeln igår. Hon undrade om jag inte hade en egen nyckel, och svaret är nej. Jag hade en när vi bodde i Rot, men inte sen vi flyttade..

På tal om något annat så hatar jag regn! Det har regnat i stort sett hela dagen. Och det är inte okej om jag ska cykla på min cykel som fortfarande inte har några stänkskärmar. Sen så fick jag lov att gå ut och gå på idrotten idag för att jag inte hade några gympakläder med mig. Då blev jag arg, för alltså vi skulle bara spela volleyboll och det var näst sista lektionen..

Drömmer mig bort till Turkiet eftersom det spöregnar här hemma

Nej, nu ska jag sluta gnälla och gå och äta istället, hörs senare. Då kommer även frågestunden upp! Så håll utkik.

Kommentarer
♥ Skriven av: keela

dom jag använder nu är sånna man hade när man var liten som fastnar med hjälp av vatten och försvinner efter några dagar :)

2010-10-19 @ 15:56:59
URL: http://keeela.blogg.se/
♥ Skriven av: filippaa'

fin blogg, allt bra? :)

2010-10-19 @ 18:34:39
URL: http://filippaasyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback