Jag lyckas väl alltid... tydligen

YEEEEES! Fick inte IG på provet vi hade igår! Fick faktiskt till och med ett VG! Nu känner jag mig lite duktig. Haha, fast det gick över nu när jag kom och tänka på mitt och Jeniffers garvanfall så vi fick lov att gå till ett annat rum och sluta tio minuter senare än alla andra..... Men liksom, vilken människa säger "ekosystääääm" istället för ekosystem? Inte många va? Jag skrattade tills jag börja grina, på riktigt. Dålig humor kallas det.

Ni får ingen bild för jag hittar inte sladden till min mobil, mohahaha


Kommentarer
♥ Skriven av: jeniffer

hahahah, shit, jag dog! xddd

2010-10-12 @ 16:10:36
URL: http://jenifferjacobsson.blogg.se/
♥ Skriven av: Anonym

GRATTTTTTTIS :D

Haha till provet asså ^^

2010-10-12 @ 18:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback